Pages

salam blogger..........

dah 2 3 hari dah aku x update blog ni....semua ni angkara exam.....hari ni hari ke dua aku exm......esok hari last...........hahahah....lepas tu ka selamat tinggal kuala lumpur la jawabnya....hahha....selamat datang kedah pulak.....hehhe....

mk cik kafe tu cakap aku mcm cicak dah pasal kurus.......natang suggh......hahah...nak buek cam mano......dah kuat study(kuat benoooo buhong nyaa).....hahahhah........

bila dah masok time exam ni asyik stress ja pasai nak kena stdy banyak......dah tu,time-time stress cam ni la kita nak kena cari benda yang bole bagi hilang stress ni...macam aku la,aku suka sikit orang putih cakap listening music....hahah....tapi yang tu untuk minda saja...mata pon kena hilang stres jugak dengan usha benda-benda yang kta suka dengan cantik.....haaaaaaaaaaa....kan...
hari ni meh nak cerita pasal Niagara Fall.....macam water fall.......hahaha...tapi xda la macam kat Malaysia ni kan.....tempat ni kat north America....kalu rajin pi la tengok-tengok.........hahahhaha



cantik kan....tapi hujan emas di negeri orang,hujan batu di negeri sendiri,lebih baek doh umah tidoq.........hahahha.....

0 Responses so far.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...