Pages

salam blogger.......

rindu gila aku nak menulis.....pertama sekali,cek nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak kepada rakan-rakan blogger beragama islam dan tak lupa juga yg bukan beragama islam......bole tumpang sekaki beli-beli dekat bazar ramadhan kan......hahha.....


asal bulan ramdhan ja xda kes laen...cerita bazar ramdahan ja la hat cek dengaq.....biasa la....pasar malam dengan bazar ramadhan kan x sama...haaaa...kan kan kan....


tapi hat peliknya,patutnya bulan puasa ni patutnya makin kurus,tapi awat aku tengok ada sesetengah org tuh makain gemok...........haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............hahahhahah....lu pikir la sendiri.........


hari ni cek nak cerita pasal kes pelik ni...aiyya.....xtau buleh jadi lagu mana kes ni...kes tersesat jalan la ni....ulaq sesat jalan....hahhah..jom baca jom....




Disangka hamil, seorang wanita Pakistan ternyata tanpa sengaja telah "memelihara" ular selama lebih dari 7 bulan di dalam perutnya.

Kejadian yang sukar dipercayai itu dialami oleh seorang wanita berumur 50 tahun, Rasheedan Bibi, penduduk kota kecil Chora Saggar di Pakistan.

Dilaporkan oleh The Nation, ular itu tertelan oleh Bibi ketika ia minum air dari kendi di rumahnya. Setelah 2 bulan, dia merasakan perutnya membesar, namun dia menyangka ketika itu dirinya sedang hamil. 7 bulan kemudian, seluruh tubuhnya membengkak dan dia mengalami sakit keras. Bibi lalu dibawa ke rumah sakit dan semua orang terkejut ketika test USG menemukan adanya ular besar di dalam perut wanita itu.

Rasheedan Bibi, makan 14 roti setiap hari. Keluarganya termasuk golongan yang tidak mampu dan mereka memohon kepada ketua Menteri Punjab (daerah antara Pakistan dan India) untuk membantu membiayai pembedahan.


aduish........macam-macam....oleh yg demikian, 1 ja pesanan penulis,hati-hati bila nak minum tu....tapi ni kan bulan posa,jangan minum time puasa pulak.........hahahahhahaha

Labels:
Reactions: 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...