Pages

salam blogger..............

hari ni cek nak cerita psal kasih sayang ayah pulak.............hehehe....... 2 3 hari ni asyik ceripa pasal kasih sayang ja aku ni........hahha......

tapi hat ni cerita pasal ayah dengan anak la..........bak kata orang, sayang anak tangan-tangan kan.......tapi hat yang ni dah tertukaq dh, sayang anak beli-belikan sekolah..............hahahha....walaupun xsedap peribahasa aku cipta ni tapi ok la tu......hahahha.......kisah ni cerita pasal sayangnya sorang ayah ni kat anak dia sampai saggup belikan sekolah hanya tujuan anak dia saja.............hahaha....jom baca jom........


Seorang bapa, Matt Hill membeli sebuah sekolah swasta di Potterne, Wiltshire pada harga £1 juta (RM4.98 juta) bagi mengelak ia ditutup kerana anak perempuannya bersekolah di sekolah itu, lapor sebuah akhbar semalam.

Hill, 38, membeli Sekolah Mill itu dengan seorang rakan kongsi perniagaannya, Dave Stanley dan kedua-duanya berasa gembira kerana tawaran pembelian mereka diterima oleh pihak pengurusan sekolah tersebut.

Pemilik sekolah itu sebelum ia dijual, John Rendell mengumumkan pada 9 Mei lalu bahawa sekolah berkenaan akan ditutup pada Julai depan selepas 18 tahun beroperasi.

Sejumlah ibu bapa mula membincangkan usaha untuk memastikan sekolah itu dibuka tetapi usaha untuk membelinya ketika itu dianggap mustahil.



Namun, Hill dan rakan kongsi perniagaannya, Dave Stanley menemui Rendell dan membuat tawaran sebanyak £1 juta untuk membelinya.

Sekolah itu menyediakan pembelajaran untuk kanak-kanak berusia dua hingga 11 tahun.

Hill memberi jaminan bahawa semua kakitangan dan 65 pelajar akan terus kekal berada di sekolah itu.




tapi dia ni kaya xapa la........untuk orang yang taraf biasa-biasa tu beli pensel pon ok apa,janji kita sayang anak kita...........hahahha

3 Responses so far.

  1. Btuahnye dak kecik iteww!

  2. hahha......
    cik liyana mintak la ayah belikan univrcty tros satu..
    haha

  3. untung dpt bpk kaya...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...