Pages

salam blogger..............

adakah anda gi rongak mahupun gigi jongang????

hehe....xada apa-apa pon.......saja ja...........hari ni cek terbaca satu artikel ni.....gila pelik.........gigi ikan nak macam manusia dh bila tengok............kalau gigi monyet tu memang xpelik la pasai memang dh nak sama dh pon kan......tapi hat ni sekoq ikan kat South Carolina....dah nak sebijik dah cek tengok gigi dia dengan gigi manusia.......tapi xsama la ngan gigi cek...........heheh......jom baca kisah ni jom....



Seorang pemancing di Amerika Syarikat terkejut ketika ikan yang ditangkap, mengigitnya dengan kuat. Dia  menjerit dan setelah dimemeriksa gigi ikan ini mirip gigi manusia.

Seperti dipetik web.orange Frank Yarborough sedang memancing di Wylie, South Carolina. Baru saja melontar kail, seekor ikan mengigit umpan lalu tersangkut.

Frank gembira kerana ikan yang terjerat itu sungguh besar. Warnanya gelap dan memiliki berat sekitar 5 kg dengan panjang hampir setengah meter.  Dia memasukkan tangannya ke dalam air untuk mengambil ikan tadi. Tetapi, dia terkejut dan menjerit kerana didigigit kencang seperti gigitan manusia. Setelah diperiksa, ikan itu memiliki gigi seperti yang dimiliki manusia. Tidak seperti ikan disekitar itu pada umumnya.


Ikan dibawa pulang. Yarborough belum terfikir untuk menggorengnya. Seingga kini masih tersimpan di dalam peti sejuk. Para ahli biologi percaya ikan itu mungkin dibesarkan dalam sebuah kolam yang eksotik. Robert Stroud, seorang ahli biologi perikanan air tawar Bahagian Sumber Daya Alam di Carolina Selatan, telah mengambil sampel ikan itu. Sampel ikan itu telah dikirim untuk menentukan jenis spesies ikan misteri itu.


sebagai pesanan dari penulis,rajin-rajin la gosok gigi.......takot nanti sama pulak dengan gigi ikan ni....heheh

0 Responses so far.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...