Pages

salam blogger.............

memang kaku dah jari aku nak menulis ni...lama gila dah xupdate......

disebabkan akhbar harian metro zaman lani banyak dah cek dok tengok berita semua hat pasal seks....haishhhhhh......tiap-tiap ari mesti ada ja berita pelik-pelik kat harian metro...untuk lebih informasi dan berita-berita panas,hampa usha la sendiri......haha...tapi hari ni nak cerita kes rogol kantoi....hahah...bongok gila......aku ingat kuda ja boleh buat,anjing pon bole buat...hahaha..jom baca jom........




Seorang datuk bernama Eugene Hickman dan berumur 54 tahun dikenakan tuduhan melakukan kejahatan terhadap haiwan setelah cucunya menangkap basah dirinya dalam keadaan telanjang dan hendak memperkosa anjing.

Dia yang berasal dari DeFuniak Springs, Florida, Amerika Syarikat (AS), ditangkap sherif dari Walton County Sheriffs setelah pihak keluarganya melaporkan, bahawa cucunya sendiri melihatnya di atas badan anjing mereka yang berumur tiga tahun.

Menurut laporan itu, Hickman mengatakan dia ingin mencuba melakukan seks dengan anjing namun sayangnya gagal memasukkan penisnya ke lubang kemaluan anjing tersebut. Dia berjanji di depan polis tidak akan melakukan kejahatan itu lagi sementara anjing jenis bulldog itu dibawa ke pusat pengumpulan haiwan untuk diperiksa lebih lanjut..

macam biasa la,sebagai pengajaran,carilah pasangan yang sesuai agar tidak terkantoi...malu kalau kantoi.......hahahhaha

1 Response so far.

  1. apa nk jd ngan dunia

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...