Pages

bismillahirrahmanirrahim..............................ari ni kena baek skit............hehehehhe

hari ni buang tebiat apa tah aku terasa gatai sangat tangan ni nak pegang stereng kegheta lama-lama....hehhehe.....sebab tu la ari ni aku kluar.smpai pineng aq bejalan...punya la boring sangat yang amat.xtau cek nk buat apa dh kt umah....

ari ni cemerlang skit pasal bangun kol 9....heheh....skli dalam beribu-ribu kali.....hahah.....kt umah ni bila pagi-pagi aku tepksa stay sorang-sorang pasl suma ahli kluarga pegi keja.....tggl la cekk sorang2.....

nasib baek la ada beg gitar yg aku pinjam dari amir,ada jugak modal aku nk pegi pineng.......aku pegi pineng pn sebab nak hantar beg gitar kt bidi nk mnx tlg hntrkn bila dh balik uia nnti...kol 1 lebih kot aku dh kluar umah......rini bawak kete besau skit............sll kancil ja aku dapat......xdapek nk pecot doh bilo dapek kancil.......bila dh dapat kete besau ni....100 pn rasa slow....tmbah pulak time lalu kt highway kulim-bttrworth ........hahahhahahahhahahah....bongok......


malas cek nk menaip panjang2...senang cerita,smpai umah naim cha,aku,naim cha ngn bidi tros kluar pegi balik pulau pasl nk makn kt queens bay mall....xpenah pn sbenanya aq pegi situ.....hahhah.....katak puru sgguh....tapi memang best la tmpt tu pasal tmpt 2 tepi laut kot...dh nama pn bay kn....bidi ngn cha mmg dok pineng....pineng riauuuuuuuuu mali.......nala....heheh..........masa nk pigi balik pulau tu naek feri.......kami 3 orang ja bising ats tu kot ...........hahahha







gatai tangan nk edit..hahhaha....

smpai queens bay mall pulak,sentai makan tomyam ngn apa tah skli ngn sayur2......harga sedap tapi rasa xsedap lgsg....hahhahah.....yg tu set sekali 2 piggan nasi....tapi aq share ngn bidi...saja cek nk habaq,tom yam memang xleh buang dari hidup kami ni....ni suma angkara geng2 kelntn bilik kami la....pengaruh kami makan tom yam....orang utagha tapi makan tom yam......hahaha..dulu masa kt cfs uia tiap2 ari rutin makan malam msti share beli tom yam smgkok ngn nasi 2 pggn share makan 2 org.....ni kt pineng pn still share lagi...hahahha.....dh habis tu makan2 tros jalan2 jp tepi pantai.....


















time nak balik pulak kami ikot pineng bridge kalau sebut dlm bhsa owang puteh....hahahha....mmg xda keja jalan2 ats pineng bridge bak kata owang puteh skli lagi........hahahha....

laen kali la pulak kami jalan-jalan.....nk ikot mesage cek na...nnti kita p sama-sama......cik fafau kalu nk mai pineng habaq kt bidi nah.........hahah....arios.........



2 Responses so far.

  1. hahaha. patot la cek gatai tgn na bc blog naeim arini. ada org sbut nma upenye. hehe.
    jeles tgk korg dpt drive, pegi jln2. haishh.
    naeim, meh amik fafa kat kay bee. bwk pegi jln2 kedah ke penang ke.ngee. :p

  2. aammbbooiihhh diaa...tulis kat blog teruih..haha
    hg tggu sat aku tulih kat blog aku plak..hahaha

    kpd fafau: cangak lagiii...jjommm!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...